ההיסטוריה של דטול
הכל התחיל באינסטינקט מולד להגן.
לכולנו יש דחף טבעי עז להגן על יקירינו מפני נזקים ומחלות. בין אם מדובר על בני משפחה, חברים, חיות מחמד או אפילו על זרים בקהילות שלנו, שמירה על הבריאות והבטיחות של האנשים בסביבתנו היא בראש מעיינינו תמיד. אבל שאלה אחת תמיד הטרידה ועודנה מטרידה הורים לילדים כמו גם אנשי מקצוע בתחום הבריאות - איך אוכל להגן על היקרים לי באופן היעיל ביותר?
שבירת מוסכמות מקובלות באמצעות המדע
בתחילת המאה ה -19, רבים האמינו כי חולי נגרם על ידי חוסר איזון בגוף. אנשי דטול, לעומת זאת, אימצו גישה שונה. הם התגאו להאמין בתיאוריה מדעית מתקדמת, שייצגה דרך חשיבה חדשה - מחלות שונות נגרמות על ידי חיידקים שאנחנו נדבקים בהם במהלך הפעילות היומיומית השגרתית שלנו. בהמשך התגלה כי ניתן למנוע מיליוני סוגים של מחלות באמצעות אימוץ הרגלי היגיינה יעילים.
המותג דטול נולד
האינסטינקט הביולוגי שמניע מדענים לסייע בהגנה על החברה ולנצל לצורך כך את המומחיות המדעית שלהם, הוביל אותנו, אנשי דטול, להתחיל במשימה ליצור עולם בריא, נקי ובטוח יותר. עם היעד הזה מוגדר בראשינו, התחלנו לפעול כדי לפתח מוצרים איכותיים ויעילים שיגשימו אותו. כך נולד הלוגו שלנו, שבמרכזו חרב (שהורגת חיידקים מזיקים) ושריון (שמגן על הקהילה). חלפו מאז שנים רבות, אנחנו עדיין מאמינים גדולים בערכים הללו, ובזכותם דטול הפכה למותג הבריאות וההיגיינה המוביל שכולם מכירים היום.
יעילות, אמון וחינוך
דטול הוא מותג שנולד בשנת 1933, והומצא במקור עבור רופאים. מוצרי דטול נדרשו לראשונה כשמיליוני אמהות ותינוקות מתו מאלח דם בעקבות הלידה. הכשרנו אנשי מקצוע בתחום הבריאות וציידנו אותם במוצרי דטול שיועדו לחיטוי ציוד רפואי לפני לידות. בכך, מנענו את חשיפת המטופלות לחיידקים ונגיפים. קצת יותר משנתיים לאחר מכן, השכיחות של הופעת אלח דם בעקבות לידה ירדה ב -50%.
1935 - 1939
חומר החיטוי של דטול הופץ לאנשים ברחבי העולם בצורת נוזל אנטיספטי, שמוכר כאחד המוצרים האיקוניים ביותר שלנו עד כה.
1950
היקף הזמינות של מוצרי דטול גדל
1958
השקה בחנויות מכולת באנגליה
דטול הופכת לחלוצה בתחום הבריאות וההיגיינה בזכות חדשנות
לא רצינו שהמאבק שלנו בחיידקים יסתיים בחיטוי ציוד רפואי וטיפול בחתכים ופצעים. כפות ידיים, משטחים ובגדים מהווים גם הם מצע רבייה לחיידקים ונגיפים העלולים לגרום למחלות. בשנת 1979 החלה דטול להרחיב את הטכנולוגיה, הידע והמשאבים שלה כדי להציג פורמטים חדשים שיסייעו בהגנה על אנשים רבים יותר ומקומות נוספים ברחבי העולם בדרכים עוצמתיות במיוחד, ומאז... לא הפסקנו לחדש.
תוך שהוא ממשיך לצמוח ולקיים את הבטחתו לספק הגנה, המותג שלנו, דטול, צבר מיליוני אוהדים בלמעלה מ -124 מדינות.
עובדה היא שעל אף שהפעילות של דטול וקהילת התומכים של המותג סייעה לשפר את רמת הבריאות וההיגיינה בעולם, לפנינו עוד מאבקים רבים שנאלץ להאבק כדי להשיג עולם טוב יותר.
אנחנו ממשיכים לספק הגנה
אנו שואפים להמשיך ולספק הגנה מפני חיידקים בכל רגע ורגע. לא משנה מי אתם ואיפה אתה נמצאים על פני הגלובוס - אנחנו במאבק הזה יחד. בואו נלחם יחד למען עולם בריא ומאושר יותר.