שאלות נפוצות
איך אפשר לעזור לכם? כאן תוכלו למצוא תשובות לשאלות הנפוצות ביותר שאנחנו נתקלים בהן. אם אינכם מוצאים את התשובה לשאלתכם, אנא צרו איתנו קשר.
שאלות נפוצות
מוצרי החיטוי שלנו מכילים חומרים פעילים קוטלי חיידקים ו/או נגיפים. על מנת לאשר את מינון החומרים הפעילים, כל המוצרים נבדקים על פי התקנים האירופיים.
מחטא המשטחים שלנו פותח במיוחד למטרת חיטוי, והוא משמיד 99.9% מהחיידקים והוירוסים. מוצרי הניקוי שלנו, לעומת זאת, מתאפיינים בביצועי ניקוי גבוהים במיוחד. כך למשל, התרסיס לניקוי כללי שלנו, בנוסף למאפייניו האנטיבקטריאלים, מתמודד בהצלחה עם שומנים קשים במטבח ולכלוך בחדר האמבטיה.
יתכן שהדבר נגרם כתוצאה מאוויר לכוד. כדי לשחרר את נעילת האוויר:
- הניחו את המוצר מעל הכיור
- סובבו את כפתור ההתזה למצב 'Off'
- משכו את כפתור ההתזה לאחור ואז שחררו אותו
- חזרו על פעולת השאיבה באיטיות
- סובבו את כפתור ההתזה למצב 'On'
- סדרת פעולות זו אמורה לשחרר את האוויר שנלכד בצינור, ולאפשר למוצר לעבוד.
אם השלמתם את סדרת הפעולות הזו, ובקבוק התרסיס עדיין לא פועל כראוי, אנא צרו קשר עם שירות הצרכנים שלנו בטלפון 1800-226-922 או בכתובת המייל service.israel@rb.com
ייתכן שיהיה עליכם לשטוף היטב את המשטח לאחר השימוש במוצר של דטול. כדי לדעת האם זה הכרחי, בקרו בדף המוצר באתר שלנו, וקראו את הוראות השימוש.